9 måder at øge virksomhedernes overskud, hurtigt og nemt

Mange virksomhedsejere, som driver virksomhed ønsker så mange kunder som muligt, både dem, der lige er begyndt deres virksomhed og dem, der har ejet en for lang tid. De, dog ikke fuldt ud udnytter alle deres aktiver, som de kunne være for at opnå deres ønskede resultater.

Formålet at øge virksomhedernes overskud er ikke kun opfyldt ved at tiltrække flere kunder. Der er flere andre grunde til, hvorfor en virksomhed ikke gør så mange penge som det bør ud over ikke at have nok kunder.

Her er et par enkle, men effektive business coaching ideer, der vil hjælpe du låse de skjulte fortjeneste i erhvervslivet og også nogle årsager til, hvorfor ting ikke er opererer på fulde potentiale, som de skal:

-Fokusere mere tid på de vigtige spørgsmål – kan du ikke har tid nok til at styrke din virksomhed, især hvis du er den, der tjener klienter på en regelmæssig basis. I dette tilfælde, bør du overveje at hyre nogen til at hjælpe. Kører en forretning tager en masse arbejde, så lad medarbejderne håndterer de daglige spørgsmål, mens du tager sig af de vigtigste såsom udvikling af strategier for nuværende og fremtidige vækst. Afsætte en time hver uge at brainstorme ideer, gennemføre strategier og give næring til vigtige forretningsmæssige relationer.

-Udføre konkurrencedygtige intelligens på andre virksomheder, især dem, der har succes og efterligne dem. Dette betyder ikke kopiere hvad de gør. Tage de bedste dele af din konkurrents business og anvende dem på din egen. Det er også meget vigtigt at holde et vågent øje med konkurrencen, uanset karakteren af din virksomhed. Hvis du kører en restaurant, for eksempel, bør du undersøge tjenesterne, tilbuddene og noteringer af konkurrencen. Ved at gøre lidt forskning på andre virksomheder, vil du være i stand til at reorganisere, forbedre dine tjenester, justere priserne afhængig af konkurrencen samt introducere nye tilbud til dine kunder. Ved at vide, hvad dine konkurrenter er op til, vil du altid være et skridt foran dem.

-At bruge mindre af din bruttofortjeneste på overhead og ineffektive markedsføring. Lease ubrugt plads i dit kontor eller lager. Spore salg som et resultat af bekostning. Ansætte sælgere på skalæn højere Kommissionen snarere end en høj grundløn. Test og foranstaltning for effektive marketingkampagner før dumping et ton af penge på enhver marketing kampagne, der er dømt til at mislykkes fra starten.

-I stedet for at konkurrere på pris, udvikle en ultimative strategisk fordel™. Fremhæve de kvaliteter, der gør din virksomhed skiller sig ud og skabe en helt ny positionering i branchen. Find ud af hvad, der virkelig betyder noget for dine kunder af landmåling dem og give dem.

-Taler med klienter og finde ud af, hvis de er glade eller ej. Bede om forslag. Utilfredse kunder vil ikke vende tilbage, mens en glad klient vil henvise andre.

-Pleje eksisterende kunder. I stedet for at fokusere på at erhverve nye kunder, koncentrere sig om pleje og vedligeholdelse af de klienter, du allerede har! Sørg for, at de er tilfredse med de tjenester, du leverer til dem og betale opmærksomhed på deres behov, ønsker og klager. Det er meget vigtigt at etablere og vedligeholde gode relationer til dine kunder, da de er dem, der holde din virksomhed kørende.

Mange business coaching virksomheder tilskynde sælge mere til eksisterende kunder, fordi det forbedrer en business bundlinje ved at øge levetid værdien af en klient. Det bringer også nye kunder, tiltrukket af positive erfaringer fra din glade kunder. Henvisninger sænke din anskaffelse gennem mund-til-mund markedsføring og dette også tilføjer til virksomhedernes overskud.

-Op sælge andre produkter eller tjenester. Sælger ekstramateriale er kendt for at være en god metode til at øge overskuddet. Eksempelvis placere Supermarkedes strategisk mange magasiner og snacks i nærheden af kassen. Mennesker, gennemse og købe disse mens han ventede i kø at hæve den gennemsnitlige dollar salg med disse ekstramateriale. McDonalds er kendt for sin op sælge, før et salg gennemføres ved at blot stille et simpelt spørgsmål til at tilføje flere produkter (komplet måltid, pommes frites, sundae eller æbletærte).

-Øge din annoncering – annoncering er dyrt men hvis tingene fungerer godt, pengene helt sikkert vil vende tilbage til dig. Du kan også prøve at gøre den bedste brug du kan ud af gratis reklame. Få mest ud af kampagner og begrænset tilbud, især omkring helligdage.

-Opsøge business coaching råd. At have et omfattende sæt business-strategier kan hjælpe dig videre, ved at give dig nye effektive metoder til at øge overskuddet i din virksomhed. For at drive en virksomhed effektivt langsigtet, vil de fleste virksomheder nødt til at installere flere strategier for at diversificere deres kilder til kundeemner og maksimere deres rentabilitet gennem smart markedsføring, teambuilding og business process management.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *